1. Виготовлення журналів відповідно до стандартів та технічного завдання, відправленого в групу “Дизайн”.
2. Виготовлення журналу у встановлені дедлайни (див. нижче)
3. Відправка макета в друк не пізніше 12:00 за умови, що клієнт затвердив журнал до цього часу.
4. Дизайнер зобов’язаний брати мінімум 6 журналів на день при п’ятиденному робочому тижні. (Кількість може змінюватися в залежності від навантаження)
5. Створення зіркових, натальних карт і покращення фото.
6. Своєчасне внесення правок (див. нижче)
7. Брати журнали з групи “Дизайн” відповідно до вимог (див. нижче)
8. Заповнення звіту до 22:00 поточного дня: дата, кількість журналів, взятих в роботу, кількість журналів в роботі.
9. Правильно підписувати файл та складати повідомлення для друку:
Скрін обкладинки
Номер замовлення, кількість сторінок (❗️,🆘, дата друку або склейка, якщо є в ТЗ),
Файл у форматі фекс із растеризованим зображенням (детально зрозуміти можна переглянувши в групі друку)
10.
Кожен дизайнер несе особисту відповідальність за свій макет.Якщо бракує будь-якої інформації, дизайнер зобов’язаний звернутися з уточненнями до менеджера або безпосередньо до клієнта. Контроль правок та відправлення макету до друку — також відповідальність дизайнера.
11. Якщо дизайнеру складно самостійно сформулювати повідомлення для клієнта й потрібна допомога менеджера, потрібно:
- Написати варіант повідомлення, який дизайнер вважає можливим для відправлення.
- Надіслати цей варіант менеджеру на погодження.
- Менеджер повідомить, чи можна відправляти, або внесе необхідні правки.
12. Якщо дизайнер не розуміє правок від клієнта — він має самостійно звернутися до клієнта для уточнення. Менеджери у цьому випадку не допомагають.
13. Якщо дизайнер не встигає завершити журнал до 22:00, він зобов’язаний надіслати його в групу "Спроба №5" та додати в звіт коментар: "повернув" і зазначити кількість журналів.
Якщо журнал виконаний лише наполовину, можна написати Анастасії — вона вирішить, що робити далі.